torsdag 5 januari 2012

Kristianstad - Olofström!

Denna match sluta precis som HockeyLorden förutspått med vint för Olofström. Segersiffrorna skrevs tillslut till 0-3. Det är en styrka att åka till Kristianstads kula och plocka full pott. Det är inte många lag som kommer mäkta med det denna säsong! Kristianstad kommer definitivt att resa sig, förmodligen redan nästa match mot Mariestad borta. Tror det var nyttigt för KIK att förlora en match. som bekant brukar man ju säga ju fler vinter du har ju närmre kommer du förlust. Nu har de förlusten på kontot och nu är det bara att tuta och köra.  Olofström kommer i nästa match åka hem till Olofström för att plocka tre säkra poäng mot Kallinge. 

/ HockeyLorden

5 kommentarer:

  1. Här lyser din oproffsiga stil igenom Lorden tyvärr, att du gilla KHK de vet vi eftersom bloggen bygger på de men att du HATAR KRIF de visste jag inte förr nu men jag tror de är av rädsla. KHK har alltid varit "storebror" men vänta bara vi möts i hissen ni på väg ner och vi på väg upp eller stå stannar vi på de plan vi befinner oss nu medan ni pendlar som en jojjo mellan serierna för de kommer att hända förr eller senare tror mig INGET HJÄRTA BARA PENGAR DE ÄR NI SOM ÄR KHK HAHAHA// Tobbe K

    SvaraRadera
  2. Hahaha tycker inte Lorden är oproffsig, detta är bara hans önskan att krif inte kommer att resa sig, detta borde vara tändvätska för många krif supportrar, jag tycker att lorden skriver mycket bra och tycker att han är en realist kanske rent av en Expert på hockey, när man pratar med han så känns de att han har varit med länge och på ett högre plan.
    Fortsätt skriva som du gör lorden de du gör är bra // Kaffekungen

    SvaraRadera
  3. En liten undering. var skriver jag att jagHATAR Kallinge??? Skriver ju bara att Olofström kommer ta tre säkra mor er ikväll, vilket jag står fast vid. Har satt hela min lön på olofströmsvinst ikväll om du undrar:) Så säkert är det:)

    SvaraRadera
  4. Antar att du ångrar att du satte hela lönen på oik :-). Nu blir det nudlar och ketchup ;).

    Skämt åsido, gillar din blogg :-) . Keep up the good work!

    SvaraRadera