söndag 25 december 2011

Domarnivån i division 1, överlag!

HockeyLorden tänkte idag göra en lite redogörelse över domarnivån i divison 1.

Ja jag vet inte riktigt vart vi skall börja men jag har bara sett ett fåtal matcher där domaren gör en bra insats. En bra insats när man är domare skall man inte synas och låta lagen spela om poängen utan att vara och dutta i varje situation. 

Hittills tycker jag domarnivån varit under all kritik, det petas i varje situation och domarna står allt som oftast mer i centrum än själva hockeymatchen. 

En annan sak jag reagerat över är när en spelare startar ett slagsmål och den andre bara försvarar sig, jaaaaa lik förbannat tar domaren alllllltid båda två...det tycker jag är förbannat svagt!

ALLANBALLAN NIVÅ ÄR VAR DET ÄR! CIRKUS!


/ HockeyLorden

1 kommentar:

  1. Där slår du huvudet på spiken ! Det e fantastiskt dålig nivå på domarna !!

    SvaraRadera